måndag 17 februari 2014

Dagen efter-pepp

Dagen efter Fäbodaloppet börjar den största glädjeyran efter målgången ha lagt sig. Säkert är det en och annan skidåkare (mig själv inkluderad) som har börjat analysera sönder loppet i minsta detalj. Trots att man i det stora hela är nöjd kan man kanske inte låta bli att fråga sig själv vad man kunde ha gjort bättre. Tog jag i för hårt i början? Borde jag ha valt ett par andra skidor? Tankade jag på fel sätt? Borde jag ha satsat mera på att skida i klunga istället för ensam? Mitt råd till mig själv och alla andra grubblare är att nu slutar vi fundera på det här och tar lärdom till nästa lopp. Och så klappar vi oss själva på ryggen för att vi var så jädrans duktiga i går! Bra jobbat!

En till bild av mig i min Spindelmannendräkt

2 kommentarer:

  1. Du ser riktigt proffsig ut. :)
    Susse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Verkar som att tävlingsarrangörerna inte tycker det samma då de varje år antar att jag ska vara i tidlös klass. Hehe :)

      Radera