måndag 23 december 2013

Dan före dopparedan

Efter gårdagens störtregn visste jag inte ifall skidspåret skulle finnas kvar i Larsmo längre. Jag hoppades på det bästa och begav mig dit med nyklistrade skidor. När jag kom fram såg jag till min glädje att spåret fanns kvar. Men det hade börjat snöa, vilket inte var så lyckat då jag hade klister under skidorna. Av förståeliga skäl (se bilden) gick det väldigt trögt framåt, men jag fick lite välbehövlig teknikträning i diagonalandet i alla fall.

Efter att ha segat på i en timme snörde jag på mig löpskorna och sprang en halvtimme. Därefter åkte jag hem för lite julgranspyntning. I morgon blir det julspinning på FC, så att vi orkar hugga in på julbordet med god aptit sedan.

Jag önskar er alla en riktigt skön jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar