lördag 22 juni 2013

Midsommarlöpning

På bloggen har det inte varit så många uppdateringar den senaste tiden. Men ni kan vara lugna, för ni har inte missat något viktigt. Jag har haft ganska långa och stressiga arbetsdagar, så jag har inte orkat träna så mycket på kvällarna. Senaste cykelpasset var i söndags i spöregn. Därför kändes dagens springtur i strålande solsken särskilt härlig.

Jag sprang från mina föräldrars sommarstuga till Storsand och sedan banan runt. Det är mitt absoluta favoritställe att springa på. Jag fick också syn på festande ungdomar på stranden. Efter springturen blev det bastubad och ett uppfriskande dopp i havet. En del av syskonskaran med familjer var på plats. Min bror bjöd på rökt sik och alla vi tre systrar hade bakat. En härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar