torsdag 28 februari 2013

Nerpackad och uppladdad


Grejorna är nerpackade, katten har förts till "fammos" och allt börjar vara överstreckat på checklistan. I morgon bitti flyger vi iväg och anländer till Mora på förmiddagen. "Kråkan" har nästan flyttat ut ur halsen, men hypokondrin är min ständige följeslagare. Dessutom har jag rört på mig så lite den senaste tiden att jag börjar känna mig som en uppstoppad korv. Så jag är med andra ord rejält laddad att skida 90 km på söndag! Mitt startnummer är 18061, för den som vill följa min framfart i spåret. Vädret som utlovas är lite snö natten till söndag, några minusgrader i starten och nollföre på eftermiddagen. Inte helt idealiskt med andra ord, men det är bara att försöka göra det bästa av det.

Ifall jag lyckas få mobilsurfandet att fungera blir det eventuellt några blogginlägg från Dalarna. Så behöver jag inte skriva ett så långt inlägg efteråt sedan ;)

Yes, det här blir bra, nu kör vi!

4 kommentarer:

  1. Önskar dig ett roligt och problemfritt lopp och en tid du är nöjd med.
    Hälsn Susse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskningarna slog inte in, men så är det ibland i livet :)

      Radera
  2. Lycka till!

    Peter

    SvaraRadera