söndag 18 november 2012

Veckan som gått

Ojdå, bloggen blev visst lite bortglömd igen. Veckan som gått har bjudit på Crosstraining (inte alls lika jobbigt som Hiit), stakmaskin och två gåggingturer. I går bekantade jag mig med det nya "hemmaskidspåret" PieHi och hur man bäst tar sig dit. Vet någon hur långt spåret är? På en skylt stod 3,1 km och på en skylt stod 3,5 km. Nu väntar jag bara ivrigt på snön.

I kväll blir det gymträning. Men just nu har jag lite svårt att slita mig hemifrån, för vår lilla kattunge Nissie flyttade hem till oss i går! Hon är kelig, lekfull och förstås jättegullig!


6 kommentarer:

  1. Hui,se oli ihan musta....:)t.arja (näyttää pelottavalta )

    SvaraRadera
  2. så söt! måst nog komma och hälsa på er nu snart igen :)

    SvaraRadera
  3. Söt, måste medges.:)
    Susse

    SvaraRadera
  4. 3,1 km borde det vara, skidspåret alltså. VI kanske syns där i vinter då för det är också mitt hemmaskidspår :). Det är ju inte det bästa skidspåret Jeppis har att erbjuda men upplyst och pistat skidspår som upplyst och pistat skidspår :).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för infon! Säkert syns vi där nån gång!

      Radera