söndag 8 juli 2012

Nya vyer


Roadtripen till Jyväskylä var en stor succé. Sofia, Yvonne och jag hälsade på Åsa och Marko. I går bjöds vi på en båttur till deras sommarstuga vid Päijännesjön. Där badade vi bastu, grillade och åt plättar.

I dag har vi hunnit med en löptur samt varit på shopping till Panda-fabriksbutien och i några sportaffärer. Till min glädje hittade jag en Soc springpajta (i en aprikosaktig färg), som såg ganska "cykelaktig" ut. Dessutom hittade jag en Limar cykelhjälm i svart och blått, som matchar min cykel perfekt!

Det var skönt att få byta vyer för ett par dagar och komma ur vardagsrutinerna här hemma. Tack, Åsa och Marko, för att vi fick komma på besök!

2 kommentarer:

  1. Det var så roligt att ha er här! Välkomna igen! Blev Panda-tuliaiset uppskattade?
    Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, kommer gärna! Panda-tuliaiset åts med god aptit. Märkte dock att det var ganska mycket julgodis i påsen :)

      Radera