lördag 30 juni 2012

Man vet att man har en snygg cykel...

 ... då 11-åriga pojkar ställer nyfikna frågor och vuxna karlar slänger längtande blickar! ;)

Min skönhet!
I går var jag var jag en effektivitetsmaskin och stämplade ut från jobbet före kl. 15. Snabbt hoppade jag på hojen och begav mig mot Monäs. Det hade utlovats vackert väder, men ännu en gång valde solen att hålla sig borta. Benen var pigga och sträckan till Monäs avverkades relativt snabbt.

Efter att ha ätit X antal smörgåsar och umgåtts med föräldrarna ett par timmar, begav jag mig hemåt. Hemresan gick betydligt trögare p.g.a. sinande energidepåer och motvind. Och till min besvikelse hade glasskiosken stängt! Jag kom hem en 22-tiden och slängde mig på soffan. Efter någon timme vaknade jag och insåg att jag borde gå och lägga mig. Ett bra avslut på en tung arbetsvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar