lördag 30 juni 2012

Cyklar till Replot imorgon

I morgon skall jag försöka cykla 225 km! Jag skall äntligen göra slag i saken och hälsa på min vän Pernilla i Replot. Det som gör mig mest nervös är att cykla nästan 100 km på Riksåttan. Jag skall ha reflexväst på mig och spänna fast hjälmen så mycket det går. Men mest av allt skall jag vara riktigt, riktigt försiktig. Tyvärr har jag inte möjlighet att uppdatera bloggen under färden, men jag berättar sedan efteråt hur det gick. Nu hoppas jag bara på att det inte blåser alltför mycket i morgon. Just nu lovar de 4-5 m/s syd-sydvästlig vind.

3 kommentarer:

  1. Tack för besöket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! :) Synd bara att jag inte kunde stanna längre.

      Radera
  2. Grymt! Den som cyklar 100 km på riksåttan går inte av för hackor! :) Ska bli kul att läsa storyn!

    SvaraRadera