fredag 30 mars 2012

Feel good Friday

I dag har jag haft ett sådant flyt! Som planerat steg jag upp kl. 5.30 och begav mig till simhallen. (Kvällen före förhöll sig Patrik ytterst skeptisk till att planen skulle förverkligas). I simhallen lattjade jag på med teknikövningar, frisim och vattenlöpning i 45 minuter. Simningen gick inte bättre den här gången heller, men jag begav mig ändå till jobbet med fyllda energidepåer.

På jobbet hade jag mycket att göra, men jag var rena effektivitetsmaskinen och fick undan allt lekande lätt. På utvecklingssamtalet med min förman fick jag väldigt positiv feedback, så det var roligt! Efter jobbet begav jag mig till Larsmo, för Patrik hade kollat att de hade dragit upp spåret där i dag. Hur många av er var förresten glada i morse över att det snöat? Det var jag.

Spåret var i överraskande bra skick och såg på de flesta ställen ut så här:

Här och där var marken framme. I en backe måste jag ta av mig skidorna:

Det var solsken och jag njöt i fulla drag av att få vara ute och göra det som jag älskar mest, dvs. skida:


Då jag kom hem hade Patrik lagat god fredagsmiddag (lamm) åt oss. Flera sådana här dagar, tack!

2 kommentarer:

  1. Härlig dag!

    Som ett tips kan jag meddela att spåret är i ännu bättre i skick i v:by än i Larsmo, där var knappt nånting framme ännu i tisdags! :)

    SvaraRadera
  2. Because you`re worth it!:-) Susse

    SvaraRadera