måndag 27 februari 2012

Vår i luften!



Det ser lite ut som att jag har varit i Lappland, men det är faktiskt Fäbodaspåret som bjuder på dessa vackra vyer. I går var jag och en massa andra glada motionärer ute och njut av det underbara vädret. Spåret var lika platt som jag mindes från loppet, men naturen visade sig minst sagt från en bättre sida. Dagen före skidade jag lite mera kuperat i Nykarleby. Även detta år har jag tränat för lite i backar, kunde jag konstatera efteråt.

Nu har jag skrapat ihop drygt 600 km inför Vasaloppet. Jag får se om det blir någon mer skidtur innan loppet, eller om det får vara bra så här. Bacillskräcken och hypokondrin har blivit ännu värre så här veckan innan loppet. Men det gäller att tänka friska och positiva tankar, så går det nog bra.

1 kommentar:

  1. Ja, hede gar nåo så bra såå :) Ska siti kliistra framför tv å skåd ett de :) Hald tyyman å hejj ska jag å jär!

    SvaraRadera