onsdag 29 februari 2012

I morgon bär det av!

I morgon efter lunch beger vi oss i väg till Vasaloppet. Vanligen brukar jag vara ganska välförberedd, men nu lämnar jag packandet till morgondagen. Huvudsaken man får med sig alla skidgrejor, resten är inte så viktigt. Hittills verkar vädret för söndagen lovande, men det kan ju ändra många gånger ännu. Jag ser fram emot att få stå i starten och uppleva den sköna stämningen som skapas av 15800 glada skidåkare, dunka-dunka musik, helikoptrar och fullt med påhejare! Den som vill följa med min framfart kan göra det på Vasaloppets resultatsida. Mitt startnummer är 17602. Yes, nu ska det skidas!

2 kommentarer:

  1. På den här bloggen får man gratta varje vecka till stora prestationer. GRATTIS till ännu en seger i fäders spår! Måste medge att jag missade din målgång med 10 minuter på svt play. Vid Evertsberg tippades du nämligen ha en sluttid på 7:33 och jag hade glömt bort att du ju alltid spurtar i mål =) Storartad prestation åter en gång, du förbättrade ju tiden med nästan en timme! That´s my girl!

    SvaraRadera