torsdag 15 december 2011

Viloblogg

Välkommen till vilobloggen! Även i dag skippade jag träningen, för jag kände mig energilös efter en stressig arbetsdag och en näringslös lunch. Och bortförklaringarna samlar sig på hög...

I stället för att tala om min s.k. träning kan jag ju berätta vad jag köpte på Mysports i söndags. Det blev ett par nya straps till skidstavarna, men vi upptäckte sedan att jag borde ha köpt nya handtag också, för korken är helt nedsliten. Och så köpte jag ett par Craft skidstrumpor, ett par Icebug halkskydd och snabbvalla i sprayformat. Det var inte mycket shoppande, men dyrt blev det ändå. Då det blir rea skall jag köpa ett par nya klassiska skidor. Fischer har fått väldigt bra recensioner i flera skidtidningar, så troligen blir det ett par sådana. Eller ett par Madshus som skulle matcha mina skor.

2 kommentarer:

  1. Köpte du halkskydd till löpskorna? Jag funderar på att köpa icebuglöpskor. Men det kanske räcker med halkskydd...testa du så får jag veta.:)
    Sus

    SvaraRadera
  2. Jo, det var halkskydd. Det funkade ganska bra, men jag tror nog mycket mera på dubbade löpskor.

    SvaraRadera