söndag 11 december 2011

Mycket action, lite träning

Den här veckan fick jag ihop till bara 5 träningstimmar. Det har varit mycket program med bl.a. teaterbesök, städparty, julfest och julklappsshopping. Nu måste jag träna över 8 timmar i veckan de kommande tre veckorna för att jag skall få ihop 365 träningstimmar i år. Det lär bli tufft!

Snön gläds jag åt oerhört mycket. Gårdagens träningspass skulle nog ha gått bättre på skidor än i löpskor, för på spånbanan hade folk redan varit och skidat.


Jag försökte springa på cykelvägen istället, men där var det glashalt. Nu har jag köpt Icebug halkskydd så att jag klarar mig, men förhoppningsvis får jag inviga skidorna snart. Arja rapporterade redan att hon varit och skidat på åkern!

3 kommentarer:

  1. Det lär finnas någon form av skidbart spår i Nykabi rei.:) Välkommen hit. Gissa vem.:)

    SvaraRadera
  2. Är det spår bara för skating eller finns det klassiskt också? Jag har hela två läsare i Nykabi, så nu vet jag inte vem det är ;)

    SvaraRadera
  3. Åååh. Det är din syster det här.:) Det lär ha funnits klassiskt också. Med betoning på funnits... Lessen sis.:)

    SvaraRadera