fredag 4 november 2011

Fredagsmör

Jag hann fara till gymmet i går som planerat, men det var bara tack vare att jag hade packat gymväskan före jobbet. Spartan Core var ett ganska roligt pass, fastän vi bara var fyra deltagare. Det handlade om att använda kroppens egen tyngd i styrketräningen. Vi gjorde olika varianter av plankan, Stålmannen, armhävningar och knäböjningar. Efteråt sprang och gick jag 45 minuter på löpmattan. Av någon anledning fick jag jättetrötta fötter då jag sprang, så nästa gång skall jag försöka springa utomhus i stället.

I dag hade jag tänkt fara till simhallen, men de långa arbetsdagarna den här veckan börjar ta ut sin rätt. Jag tror det skadar mera än gör nytta att träna då man är så här trött. I helgen blir det desto mera träning istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar