måndag 5 september 2011

Tränar igen

Det var en härlig känsla att få röra på sig igen! I morse var jag ut och sprang 7 km och fick inte ont någonstans. Jag känner dock att löparknät ligger och lurar bakom hörnet. De närmaste två veckorna kommer jag att springa bara kortare sträckor, och göra långpass i form av cykling och rullskidåkning. Så tar jag Botnialöpet "på talang" sedan! Som det känns nu skippar jag Nedervetilloppet, för jag har inte cyklat så mycket de senaste veckorna. Och Patrik jobbar ju, och det är inte alls lika roligt att tävla ensam.

2 kommentarer:

  1. Börjar bli officiellt förkyld jag nu så även för min del ser Nedervetilloppet ut att hänga lite löst. Det betyder i och för sig att det kan finnas möjlighet att haka på cykling lite senare i september. :)

    SvaraRadera
  2. Vad synd att du är förkyld. Men jag kommer gärna med på Century senare om du bjuder med folk.

    SvaraRadera