tisdag 27 september 2011

Back to business!

Under de fyra månader som jag har varit ledig har jag inte bara tränat, utan jag har sökt jobb också. Och nu har jag fått ett trevligt kontorsjobb! :) I dag var första arbetsdagen, och jag tror jag kommer att trivas riktigt bra på min nya arbetsplats.

Det känns skönt att få börja jobba igen, för de sista veckorna har det inte varit så roligt att gå ensam hemma och dra fötterna efter sig. Jag kommer troligen inte att hinna blogga så mycket den närmaste tiden, eftersom jobbet kommer att kräva mycket av min tid. Dessutom kör jag lite kvällsstudier på sidan om. En del av jobbskolningen sker på annan ort, så då blir det att släpa med sig träningsutrustningen på tåget. Jag måste ju hinna träna!

2 kommentarer:

  1. Sehän oli mukavaa että ensimmäinen päivä antoi positiivisen vaikutelman ! (eka päivästä sen tietää että viihtyykö vai ei )Mukavia työpäiviä toivoo Arja

    SvaraRadera
  2. Lycka till på nya jobbet.:)
    Sus

    SvaraRadera