måndag 29 augusti 2011

Nyttocykling


I dag cyklade jag till Kokkola på ett ärende. Motion, pengasparande och miljötänkande i ett = perfekt! På ditvägen njöt jag av medvind och starka ben. På hemvägen var läget det motsatta. Då jag nästan var hemma överraskades jag av en regnskur. Det kändes i alla fall skönt att cykla igen. Jag passade också på att inviga min nya cykeltröja, som jag fyndat på rean för tiolappen.

Tyvärr har jag inte så mycket mera att komma med i dag. I morgon blir det långlänk med syrran.



2 kommentarer:

  1. Nästan så jag också vill ha ärenden till Kokkola... ;)

    Och väldans snygg cykeltröja för så lite pengar!

    SvaraRadera
  2. Stadsfärden blev ens mycket roligare då jag for på cykeln.

    Tror det var några andra klassens pedpajtor som Velomoto reade ut, för storlekarna var så mystiska. Det där var storlek XL, och Patrik köpte en tröja som var XXXL och en som var M.

    SvaraRadera