lördag 9 juli 2011

160 km

Imorgon skall jag försöka cykla min första Century, dvs. 160 km. Det är Matias som har bjudit med Jenny, Andreas, Malin, och mig på 160 km:s-rundan som han gör varje månad. Hoppas det blir uppehållsväder och att både benen och cykeln håller ihop. Jag har laddat batterierna i goda vänners lag, och har ätit en hel del godsaker.

Det här kommer att bli jätteroligt! Nu måste jag börja fundera vad jag skall ha med mig. Jag borde hinna olja cykelkedjan imorgon bitti också.

3 kommentarer:

  1. Javisst ska det bli kul!

    Dessutom så får du ännu svårare att hinna göra allt i och med att jag just postade rapporten från 444 kilometersrundan. ;)

    http://sub80post30.blogspot.com/2011/07/century-6-444-km.html

    Men, nu ska jag också börja fundera vad jag ska ha med mig, och olja cykelkedjan...

    SvaraRadera
  2. Och här är förresten morgondagens rutt ifall det finns någon som är nyfiken:

    http://www.bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=275879

    SvaraRadera
  3. Nu är allting fixat inför imorgon, så nu hinner jag läsa inlägget från 444-rundan! :)

    Kul att du satte in morgondagens rutt!

    SvaraRadera