söndag 19 juni 2011

Nytt försök!

Skoföljetongen fortsätter. Efter att ha traskat runt i olika sportaffärer i Vasa kunde jag konstatera följande:
1. Jag vill ha Asics Cumulus.
2. 40,5 är min skostorlek.
3. Asics Cumulus kostar nästan 50 euro mera i affären än på nätet.

Eftersom Asics Cumulus är slutsålda på Chainreaction, beställde jag dem från Start Fitness istället. Nu håller jag tummarna för att allt skall gå bra! Jag tror nog Start Fitness är en pålitlig försäljare, för annars skulle nog inte Runners world låta dem göra reklam i sina tidningar.

3 kommentarer:

  1. En av mina kollegor har köpt flera gånger därifrån. Aldrig några problem. Han tipsade mig för nån vecka sedan.

    SvaraRadera
  2. Den här gången kan inget gå fel!:)
    Sus

    SvaraRadera
  3. Det låter bra! Får hoppas turen vänder nu!

    SvaraRadera