fredag 6 maj 2011

Mycket på gång

För tillfället hinner jag inte träna och blogga så mycket, för det är så mycket annat som händer i livet. Men imorgon skall jag ut på en lång cykeltur i det förhoppningsvis vackra vädret. CamelBaken skall invigas!

Patrik har varit så snäll och gjort vissa justeringar på cykeln, så nu känns det betydligt skönare för axlarna att cykla. Troligen är cykeln lite för stor för mig. Problemet är att jag har jättelånga ben, men kort överkropp, så cykeln är rätt för mig på höjden men inte på längden. Tydligen är det lika svårt att köpa cyklar som det är att köpa kläder för en sådan här långben.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du hittar en bra sittställning till sist. Det brukar ju gå att lösa på lite olika sätt.

    SvaraRadera
  2. Jo, nu känns det riktigt bra efter att Patrik satte en 70 mm styrstam (heter det så?).

    SvaraRadera