torsdag 3 mars 2011

Vasaloppet

Imorgon bitti bär det av mot Vasaloppet! Då vi kommer fram skall vi först hämta startnumrorna och se oss omkring i Mora. Sedan åker vi till vårt övernattningsställe i Transtrand i Sälen. På lördagen blir det vallning och skidprovning. Jag har köpt vallatjänst av vallarna som finns med resan. Eftermiddagen blir sedan ledig. På söndag är det väckning kl. 5.15 och kl. 8.00 går starten. Jag startar i startled 8 och min startnummer är 17472. På www.vasaloppet.se kan den som är intresserad kolla upp hur loppet framskrider och vad jag får för mellantider.

Nu är väskan packad och jag skall börja varva ner inför kvällen. Jag har fått alltför lite sömn den här veckan och hoppas på att få sova riktigt gott de närmaste nätterna. Men man vet ju aldrig vad tävlingsnerverna ställer till med!

Hur som haver, så skall det här bli riktigt roligt! Som det ser ut nu blir det vackert väder och lagom kallt. Hoppas ni skänker mig en tanke på söndag då jag kämpar mig fram i skidspåret!

5 kommentarer:

  1. Lycka till!!! å framförallt, ha roligt!

    SvaraRadera
  2. Ska hålla utkik efter dig på storskärmarna i spinningsalen! Lycka till!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS KATARINA till din fiina prestation!! såg dig komma i mål i svt:S webbcam :)!

    SvaraRadera
  4. Tack! Oj, såg du målgången! Jag var väldigt glad och lättad att komma i mål, nästan gråtfärdig!

    SvaraRadera