torsdag 17 februari 2011

Soffpotatis

Inatt hade jag 38,5 graders feber, så jag verkar ha drabbats av någon segare åkomma. Jag dras också med en envis hosta. Om jag har feber imorgon också far jag till läkaren, så att de får kolla mina värden och skriva ut någon turbomedicin.

Jag är en riktig soffpotatis dessa dagar, och det ser inte så ljust ut för 365-utmaningen. Jag kan dock glädjas åt att min tid i BotniaVasan räcker för startled 8 i Vasaloppet! Ett annat trevligt tidsfördriv är att läsa tidningarna Vasalöparen (kom i posten idag), Runner's World och Hiihto. Så jag motionerar i tanken i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Nå du har ju all tid i världen att komma ikapp 365-utmaningen! Det är ju bara dag 48 ännu så då ligger ju mindre än tre timmar efter... Det rasslar ju till rejält på Vasaloppet!

    Hoppas du får bli frisk snart! Idag börjar jag känna mig rätt okej igen, än finns det hopp inför helgen.

    SvaraRadera
  2. Tack! Vi får hoppas att jag hinner ta igen timmarna sen. Men du vet hur det är då man är sjuk, man är helt övertygad om att man aaaaldrig kommer att bli frisk igen. ;)

    Bra om du börjar återhämta dig efter söndagens prestation. Hoppas du får lite mildare väder till din nästa Century!

    SvaraRadera