måndag 31 januari 2011

Januari på stickan

Förra veckans träning såg ut så här:

Måndag: 4,5 km joggning + 80 min. styrketräning
Tisdag: Skidåkning på Skogsberget, 20 km
Onsdag: Vila
Torsdag: Skidåkning i Solf, 10 km
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Skidåkning i Purmo, 35 km

Total träningstid: 08:10:05.
Antalet skidkilometer: 65 km (--> 412 km på snö denna vinter)

P.g.a. en begynnande förkylning blev det inte så mycket skidande som jag hade hoppats på den här veckan. Men jag är nöjd med att jag lyckades genomföra en ordentlig långlänk med nästan bara parstakande.

Nu är januari månad slut och jag har tränat 32 timmar 46 minuter 51 sekunder denna månad. Det är faktiskt rekord sedan jag inledde mitt motionerande för tre år sedan. Hittills har det gått bra med 365-utmaningen och jag känner mig riktigt nöjd med mig själv. Bara den här förkylningen skulle gå över snart...

 Bild från söndagens långlänk. Här gick det undan då man parstakade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar