onsdag 27 oktober 2010

Det är skönt att veta...

... att det finns galnare människor än jag! Idag på Öjbergets parkering mötte jag en gosse som kom med skidorna i högsta hugg. Jag måste riktigt fråga om han verkligen hade varit och skidat. Det hade han och han intygade att det gick alldeles utmärkt i den sista backen. Jag gick stavgång i den sista backen och såg skidspåren på det som knappt kunde kallas snö. Det stack upp lera och stenar lite här och där.

Jag tror nog jag avvaktar någon månad till innan jag inleder skidsäsongen. :) Men jag funderar starkt på att köpa ett par dåliga, begagnade skidor, som jag får repa hur mycket jag vill då den första snön har kommit på riktigt.

2 kommentarer:

  1. Ha ha! Nej, Ina, så där entusiastisk får du inte bli. :)
    Susse

    SvaraRadera
  2. Oj då han var tidigt ute.....


    -Ms isabella crew-

    SvaraRadera