torsdag 23 september 2010

Skorna bortlovade

Skorna jag bjöd ut igår går till Sanna, som råkar ha rätt skostorlek och behöver rejält med pronationsstöd. Så det ordnades på bästa sätt! Jag hoppas skorna passar bättre åt dig än åt mig.

Ikväll har jag inlett träningen lite försiktigt med vattenlöpning. Det känns att kroppen är i återhämtningsläge ännu, för jag blev trött efter en halvtimme och tyckte att det fick räcka. I helgen skall jag antingen gå på gym, simma eller rullskida. Jag är lite orolig över min vänstra fot, för den tycks ha växt på bredden efter lördagen. Jag har bara ett par skor som inte klämmer på yttersidan av foten (ett par ballerinas). Jag hoppas verkligen svullnaden går ner, för annars kommer jag inte att kunna springa med skor! Det är lite kallt att springa barfota nu!


Jag är otålig. Jag vill träna, träna, träna!

2 kommentarer:

  1. Det var ju faktiskt en som sprang 16km barfota i Botnialöpet.

    SvaraRadera
  2. Jo! Men av håret att döma är han en lite mera vågad person, så att säga! Såg du honom?

    SvaraRadera