fredag 17 september 2010

Imorgon gäller det!

Utstyrseln är utvald, gps:en har fått nytt batteri, powergelen är nedpackad och jag är laddad till tusen! Imorgon springer jag Botnialöpet, 30 km. Formen kunde vara betydligt bättre, men jag har tränat och vilat så gott jag har kunnat. Nu hänger det bara på envisheten om jag kommer i mål. Fot framför fot i 30 kilometer. Visst är jag nervös, men jag ser mest fram emot att jag äntligen får springa loppet. Nu blir det smörgås och sedan marsch i säng.

Hoppas ni sänder mig en tanke imorgon kl. 10 då starten går. Nu får det bära eller brista, för imorgon är det fullt ös som gäller!!! Wohooo!!!

6 kommentarer:

  1. Du kommer att vara SÅ nöjd då du kommer i mål. Det kommer att gå bra!
    Susse

    SvaraRadera
  2. cirka 25 minuter tills du är i mål, så jag säger grattis och duktigt jobbat i förtid :)

    SvaraRadera