fredag 10 september 2010

Broloppet i Replot

Imorgon är det dags för ett väldigt speciellt lopp, nämligen Broloppet i Replot! Man kan välja mellan att springa 6 km (= en gång över bron) eller 12 km (= två gånger över bron). Efter att deltagit två år kan jag konstatera att en gång över bron är helt tillräckligt. Bakom länken finns en bild från då jag deltog i Broloppet för två år sedan och kommer springande nerför bron, iklädd mjukiskläder! :) Nuförtiden är det nog springtajts och tunna pajtor som gäller.

Planen är att tjejtrion (Sofia, Yvonne & jag) springer loppet i allsköns ro, medan vi njuter av utsikten och naturen. Detta passar mig alldeles utmärkt, eftersom jag inte får överanstränga mig med tanke på att det är bara en vecka kvar till Botinalöpet!

Hoppas vi ses i Replot imorgon! Man kan anmäla sig på plats också...

3 kommentarer:

  1. Niin se kehitys vaatteissa vaan menee eteenpäin...ja kunnossa :)

    SvaraRadera
  2. A: :)
    Sanna: Tack! Roligt med en ny läsare! Jag var också inne på din blogg och blev mäkta imponerad av ditt barnvagnshalvmaraton!

    SvaraRadera