onsdag 22 september 2010

Bortskänkes!



Det har framkommit vissa önskemål från min käre make att det vore dags att rensa skohyllan lite. Därför undrar jag nu om någon är intresserad av mina Saucony Progrid Hurricane 10, inköpta sommaren 2009? De är av storlek 40 och har sprungits med ca 75 km. Skorna har ett väldigt starkt pronationsstöd och passar därför inte till personer med ett neutralt löpsteg (dvs. passar inte mig). Trampar du däremot inåt är detta skorna för dig.

Jag skänker skorna åt den första som anmäler intresse. Mottagaren betalar själv eventuella postavgifter. Vi har försökt sälja skorna på Huuto, men eftersom ingen ville köpa dem ger jag bort skorna istället. Intresserad?

4 kommentarer:

  1. jå, men jag har för småa fossingar :(

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag skulle nog vara intresserad, om skorna finns kvar. Jag råkar ha den storleken och springer dessutom inåt något enormt med fötterna.

    SvaraRadera
  3. Pernilla har nog för små fossingar, jo! ;)

    Hej Sanna! Vad bra att du vill ha skorna, för de finns nog kvar. :) Var bor du? Jag bor i Vasa, men är på väg till Nykabi (och ev. Jeppis) på lördag. Så skall vi råkas någonstans, eller vill du ha skorna på posten?

    SvaraRadera
  4. Tusen tack! Jag har skickat ett mail åt dig. :)

    SvaraRadera