tisdag 7 september 2010

Böckernas dag


Gissa vad som väntade på mig då jag kom hem från jobbet idag? Jolanda hade skickat födelsedagspresent på posten:  Haruki Murakamis bok "Vad jag pratar om när jag pratar om löpning" . Jag blev überglad! Tack, Jolanda!


Och Pernilla hade beställt varsitt exemplar av "Urheilijan venyttelyopas" åt oss från nätet. Denna stretchningsguide gör de reklam om i Juoksija-tidningen.

På biblioteket hittade jag Christopher McDougalls "Born to run: the hidden tribe, the ultra-runners, and the greatest race the world has never seen".


Med andra ord har jag full sysselsättning de kommande vilodagarna!

4 kommentarer:

  1. Vilka vänner du har,va!:)
    Susse

    SvaraRadera
  2. Pekkas bror Matti läste "Vad jag pratar om..." då han var här i helgen och tyckte den var väldigt bra.Han rekommenderade även andra böcker av samma författare. Har du läst nån av hans andra böcker? Kram "tottär"

    SvaraRadera
  3. Varsågod. Fint att den hittade fram. Och vad bra att du inte hade den.
    J.

    SvaraRadera
  4. Susse: Jo, det har jag! :)
    Tottär: Jag har inte läst något annat som Murakami har skrivit, utan han är en ny bekantskap. Men vem vet, kanske efter det här?
    J: Tack än en gång! :)

    SvaraRadera