fredag 13 augusti 2010

Träna, äta, sova

Ibland får jag vissa gliringar om att jag inte har något annat liv än att vara ute i skogen och kuta. Och jo, träningen tar mycket av min tid. Men jag tror inte dessa människor förstår hur livsviktig träningen är för mig! Om jag inte tränar och får vara ute i naturen mår jag apa. För mig är träningen lika viktig som sömn och mat. Jag har en underbar make som verkligen stöttar mig och ser vilka under träningen har gjort för mitt välmående. Tack till er andra också som hejar på mig i min träning!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin bild - igen! :)
    Man ska inte bry sig så mycket i vad folk säger. Så länge man själv vet att man mår bra av det, det är huvudsaken!
    Ds trainer

    SvaraRadera
  2. Träna, ätä, sova det är livet! Du är lyckligt lottad som har en förstående och stöttande make.

    SvaraRadera
  3. DS Trainer (fina skor, by the way): Så sant, så sant!

    Anonym: Jo, jag är väldigt lyckligt lottad! :)

    SvaraRadera