tisdag 10 augusti 2010

Powernap och styrketräning

Dagens planerade rullskidåkning byttes ut till styrketräning p.g.a. vädret och alldeles för lite sömn. Efter en 45 minuters powernap efter jobbet var jag fit for fight igen och styrde kosan mot gymmet. Jag går till ett väldigt oglamoröst gym, som onekligen har sett sina bästa dagar. Men utrustningen är bra, det är billigt att gå dit och det brukar inte vara så mycket folk. Dessutom slipper man se sådana där spacklade brudarna som hänger på Sports Club. Jag menar, varför sminkar man sig innan man skall träna??

Nu måste jag varva ner inför natten, så att jag får min välbehövliga sömn. God natt!

2 kommentarer:

  1. Vissa kanske är mer på gymet för att visa upp sig än för att träna? Jag själv till exempel! :)
    Har kollat in ditt träningsschema. Ganska tufft med lång länkar. Lycka till.
    S.F 36

    SvaraRadera
  2. Fnys, jag tror nog du skulle ha betydligt mindre vikter på skivstången om du bara var på gymmet för att flasha dig! ;)

    Jo, träningsschemat är tufft, men bara riktgivande. Typ, sikta på stjärnorna och nå trätopparna!

    SvaraRadera