måndag 12 juli 2010

Dagens ros...

... går till Wasasport, som bytte den söndriga piggen på staven utan att jåma någonting alls! Tack, jag blev väldigt glad!

Undrar däremot om stavarna är ett "grisen i säcken"-köp. Piggarna verkar inte så värst hållbara (fastän de är lätta att byta), så det kan fort bli dyrt om man ska hålla på och köpa extra piggar hela tiden.

Nu är jag trött och nöjd efter kvällens springskola i 28 graders värme. På schemat stod höftrörlighet, dvs. vi gick över och under häckar. Jag har väldigt stela höfter, så det var en välbehövlig träning. Imorgon är det vila och på onsdag är det dags för Skatilarundeln.

2 kommentarer:

  1. Alltså på riktit. Man kan ju int va ut å spring 14 km mitt i natten! (Fast i och för sig sprang ja ju midnattsloppet på 10 km för nait år sedan, men he va ju tå å halvt tvång.)Min träning ha gaji heilt åt skojin sedan somarin kom. e ji ju som för varmt för att gör na anna än pös å ät glass! Märks i linningen, men va kan man. Kämpa på!/sofia

    SvaraRadera
  2. He e på natten som man ska spring för he e svalast tå! Du hinner ännu ta upp din träning inför Broloppet i september!

    SvaraRadera