onsdag 30 juni 2010

Kuniledslöpet

Trött, tröttare, tröttast. Kuniledslöpet var ett terränglopp som heter duga, där man skulle springa / klättra över rötter, stenar, bergshällar och gyttja. Det är den tyngsta banan som jag någonsin har sprungit. Mitt mål var att springa de 8 kilometrarna på 45 minuter, men det tog upp emot 51,5 minuter! Min snittpuls var 185 och maxpulsen var 194! Trots att jag fick svimningskänslor och spysmak i munnen var det en fantastiskt rolig utmaning, och Pernilla och jag får vara riktigt nöjda som kom igenom. Så om ni vill förbättra kondisen tycker jag ni skall bege er till Kuniskogen!

Patrik var med som fotograf och påhejare. Jag är lucky number 333 i den rosa skjortan.

3 kommentarer:

  1. Ja verkligen tufft lopp! Vi va så duktiga som kom igenom!

    SvaraRadera
  2. Tufft tufft Ina! Bra kämpat/sprungit!! :)

    SvaraRadera
  3. Jag kan tänka mig hur tungt det var!
    Susse

    SvaraRadera