måndag 21 juni 2010

Att börja träna efter semestern...

... är inte helt lätt. Synd att förkylningen på resan ställde till det, för annars kunde jag ha upprätthållit träningen bättre på semestern. Nu känns det lite som att börja om från början. Kroppen och knoppen är väldigt förvirrade och vet inte vad de skall tro. Jag är van vid att träna ca 5 gånger i veckan. Plötsligt gör jag knappt någonting på två veckor och ligger på en strand och käkar chips. (Men missförstå mig inte: jag är väldigt nöjd med vår underbara resa!)

Nu är det som att jag har ett underskott på endorfiner, som jag försöker samla in igen. Hoppas att jag snabbt kommer in i träningsrutinen och att jag börjar känna mig mera som mig själv igen. Imorgon blir det jobb och sedan sommarlöpskola!

2 kommentarer:

  1. Det tar en vecka, max, sen är du tillbax i gamla formen igen!

    Suz

    SvaraRadera